Min mikro-makker (1987) Online Streaming

Download Movie Min mikro-makker in Best Quality. Watch Full Movie Min mikro-makker in HD Video. Full Movie Streaming Min mikro-makker in HD Quality. Download Full Min mikro-makker in High Definition Format. Play Movie Min mikro-makker in Top Quality.


You will discover a complete beskrivelse af Min mikro-makker nedenfor:
  • Original titel : Innerspace
  • Film titel : Min mikro-makker
  • År for film : 1987
  • Genrer af film : Action, Komedie, Sci-fi,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1987-06-30
  • Virksomheder af film : Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros.,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : yzkcSwlrdgg
  • Oversættelse af film : KO,EN,DE,IT,ES,FR,HU,RU,SV,PT,NO,NL,CS,PL,DA,SK,TR,EL,HE,FR,PT,ZH,
  • Aktører film :Archie Hahn (Messenger), Grainger Hines (Rusty), Henry Gibson (Mr. Wormwood), Orson Bean (Lydia's Editor), Terence McGovern (Travel Agent), Brewster Sears (Lab Assault Henchman), Christine Avila (Lab Technician), Roberto Ramirez (Chef), Sydne Squire (Stewardess), Robert Gounley (Lab Technician), Rance Howard (Supermarket Customer), Jeffrey Boam (Lydia's Interviewee), Harold Sylvester (Pete Blanchard), Robert Picardo (The Cowboy), Meg Ryan (Lydia Maxwell), Fiona Lewis (Dr. Margaret Canker), Paul Barselou (Man on Plane), Herb Mitchell (Camera Store Clerk), Vernon Wells (Mr. Igoe), Andrea Martin (Waiting Room Patient), William Schallert (Dr. Greenbush), Jenny Gago (Lab Technician), Kathleen Freeman (Dream Lady), Dennis Quaid (Lt. Tuck Pendleton), Jordan Benjamin (Little Kid in Mall), Mark L. Taylor (Dr. Niles), Kenneth Tobey (Man in Restroom), John Miranda (Man in Elevator), Frank Miller (Scrimshaw's Henchman), John Hora (Ozzie Wexler), Kurt Braunreiter (Lab Assault Henchman), Neil Ross (Pod Computer (voice)), Alexandra Borrie (Lab Technician), Robert Neches (Lab Guard), Martin Short (Jack Putter), Laura Waterbury (Supermarket Customer), Richard McGonagle (Cop), Dick Miller (Cab Driver), Kevin Hooks (Duane), Mike Garibaldi (Cop), Joe Flaherty (Waiting Room Patient), Virginia Boyle (Shopping Lady), Jason Laskay (Scrimshaw's Henchman), Chuck Jones (Supermarket Customer), Alan Blumenfeld (Man with Camera), Wendy Schaal (Wendy), Robert Gray (Lab Assault Henchman), Kevin McCarthy (Victor Eugene Scrimshaw)
Tag en tur du aldrig vil glemme

0093260

Min mikro-makker is a viable film excreted by Amblin Entertainment, The Guber-Peters Company, Warner Bros., which features a beskrivelse af filmen er "Piloten Tuck Pendleton melder sig til et eksperiment, hvor han og et fartøj skal skrumpes til molekylær størrelse og sprøjtes ind i en kanin. Men skumle skurke blander sig og Tuck ender i blodet på nørden Jack Putter. Pludselig er Putters liv alt andet end kedeligt, når han skal undslippe skurkene og redde Tuck ud fra sit indre, hvor det heller ikke går stille af.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and best bedste skuespillere.

If you really seek to surf for Film efter titel Min mikro-makker, you happen to be on a proper websted. Her kan du look ahead to gratis eller downloade det out of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You are able to ur various nyeste filmtitler without spending a dime ved at registrere as a general medlem. You exclusively tager 2 mins to join and enjoy a lot of nyeste film without cost

... Play Streaming Min mikro-makker in HD Format 720p ....




Screenplay : Chip Proser, Producer : Jon Peters, Special Effects : Pete Kozachik, Editor : Mark Goldblatt, Producer : Kathleen Kennedy, Producer : Frank Marshall, Original Music Composer : Jerry Goldsmith, Producer : Steven Spielberg, Director : Joe Dante, Screenplay : Jeffrey Boam, Special Effects Supervisor : Michael Wood
Ja, nu du kan se film involverer Min mikro-makker fuldt længde og find den forbindelse til dette video Min mikro-makker in High Definition Quality.


Tags: experiment, shrinking, blood,

Min mikro-makker (1987) Online Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Min mikro-makker (1987) Online Streaming"

Post a Comment